INTE MYCKET GJORT

Nej...........nu vill man bli frisk igen--------Fortfarande väldigt hängig.

JA vad haar vi gjort???? Ja vi har sett på ISland - tyskland.Island tapade, men det visste man ju nästan innan......För tyskarna e bra.JA ja.......det e ju såklart våra norden bor också, men de orkade inte riktigt med i deras tempo idag...........Får se hur det går för dem på tisdag.......

Sitter o slötittar på bingolotto, men nu i pausen slog vi över till DSF........där spelas det handboll...

Ska se danmark - tjeckien kl 20,15................MEN DET KROCKAR JU MED I EN ANNAN  DEL AV KÖPING.....o det vill vi inte missa...........Så vi ser det o sen blir det resten av aftonen handbollen då..........

Inga barn ska på dagis imorgon..........för Stor prins e inte heller frisk.........o den lille hostar helt hemskt.........Så antar att han med blir liggandes i veckan.............DET E INTE KUL..........

men kan iallafall hålla dem inomhus utan att få dåligt samvete.......FÖR SNÖN LYSER JU MED SIN FRÅNVARO..............så jag har lovat imorgon kanelbullebakning. Måste bara ut o handla jäst o mjölk imorgonbitti.........

Så det blir nog en mysig hyggedag...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här hoppas jag våra båda kan ta till dagis imorgon, den lille har med en rälig hosta, så vi får väl se hur natten blir...

2007-01-28 @ 22:05:48
Postat av: Kjell Mårten

Jag har varit snorig jag med. Jag är bättre nu.

Hälsa gärna på när ni är i Ifk land.

2007-01-29 @ 07:14:52
Postat av: Anonym

vem är kjell mårten?

2007-01-29 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback