ja hon e fan häftig.........




satt ikväll o små lyssnade på denna flamsiga o naiva programledare..................fan jag faktiskt gillar henne.......Har gjort det 'nda sen hon va med i Big Brother.......Vet kanske att det inte är så många som håller med.men hon är spontan o precis som jag ......tänker sig kanske inte alltid för vad hon säger förr'än det e försent............men sån e jag o hon då också..........
Gillar hennes sätt o va o klä sig...............Hon vågar..det e inte många som gör det.tyvärr...............

Nu menar jag inte att jag vågar heller..men inte klär jag mig som andra.....................O de e jag stolt över......................GILLAR ATT VARA LITE UDDA...................iallafall om man ser hur folket i denna byn vi bor i klär sig....................SÅ HAR JAG KLASS...........................SÅ JÄKLA KUL112691-157

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker hon är lite för mycket....

2007-01-17 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback