JA VAD GÖR MAN

är så trött just nu.............Har sovit väldigt dåligt de 2 sista nätterna.

Varför..............??????

Jo...........prinsarna har kommit HELT JÄVLA FEL in i dagsrytmen............FATTAR INTE VARFÖR..................

stor prins..............ja imorse steg han upp kl 04.10...............TRO INTE ATT HAN SKULLE SOMNA OMIGEN......NEJ....DÅ SKULLE HAN HA FRULLE O SE PÅ FILM......................¨¨Klockan halv 8.ja då kom han in o la sig bredvid oss o sa......JAG SKA SOVA........................jasså du.................SKA DU INTE PÅ DAGIS.......................jo...................UPP IGEN SOM EN KANON,,,,,,NÄR SKA VI KÖRA??????

JA O NU HAR HAN SOVIT SEN KL 17.30..............MISSADE  MIDDAG O DET HELA..............tur man kan lura i honom en flaska välling när han sover så djupt, för då dricker han vad som helst,,,,,,,,,,,ANNARS.....ALDRIG VÄLLING..............


o LILL PRINS............ja han är inte mycket bättre än honom.................

Han steg upp 20 i fem imorse.........................somnade ändå relativt sent igårkväll.o stor prins somnade inte heller så tidigt igår........runt 8 tror jag hon va.........
Men den lille,,,,,,,,,,,,,,,,,,Ja  han är likadan.nästan................

han somnade i bilen efter dagis, medan storebror inte somnade ...............förrän väldigt försent........

VAD GÖR MAN...........

IGÅR VA DE INTE ENS PÅ DAGIS P G A ATT DE VAKNADE SÅ TIDIGT..........................

nej...............NU ÄR DET HÅRDA TAG IGEN...........................tycker ändå vi håller sovtider o annat.kanske inte alltid.men mitt i veckan SKA DE BARA VARA I SÄNG SENAST KL HALV 8..........................GÄRNA 7.......MEN ..............FÖR DE HAR ALLTID SOVIT BRA SENASTE TIDEN TYCKER JAG..............VAKNAT VID 6 - 7  ELLER NÅT.O DET E JU FULLT NORMALT..................

MEN KL 4...............PÅ MORGONEN....................JAG MENAR HALLÅ.....................

HOPPAS DET ÄNDRAS NU I DAGARNA.............

ANNARS ÄR DET INTE KUL..............

går ju ett tag.......................MEN INTE VARJE DAG


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja du , det är inte kul när dygnsrytmen rubbas. enda tipset är väl att försöka sluta låta de sova middag. Det är inte det lättaste, jag vet. när de blir trötta och gnälliga är det lätt att ge efter. Själv försöker jag låta min minsting bara sova en gång om dan, runt tolv snåret efter lunchen. Tänkte han skulle bli trött och sova bättre om nätterna. Får väl se vad det blir för resultat. jag kanske ringer senare, annars ses vi i helgen. kör försiktigt.
kram

2007-01-17 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback