JAG MÅR.............

KANKSE SOM MAN FÄRTJ'NAR..........men fam vad jag har ont i halsen o fryser,.snörvlar som en annan.............ska isäng NU........o med det samma........har inte varit så rolig denna weekenden som jag brukar vara........FÖR ATT JAG INTE MÅR BRA.................stor prins ligger i våran säng........JAG SKA BARA PRECIS TA HONOM INTILL MIG O BARA HÅLLA OM HONOM,,,,,,,,,,,,,,,,,,ty det e så gott o ha ungarna i sin säng när man vet att de inte har det så bra............MEN LILL PRINS...JA HAN SOVER SOM EN LILLE GRIS...........SER SÅ GOTT UT......medan d¨vi vet att den store prins d¨å har feberö.....................VILL LIKSOM HA LITE KOLL...............så nu ska jag ned sova...............MR P..............han somnade för längesen tillsammans med stor prins...............

Så gott de sover.......

IMORGON E DET LOVAT PANNKAKOR.........................så det blir frukost....

har lite bacon med o teka............+ lite för veckan upptagen falukorv.......så kankse kan det bli frullen imorgon................

MEN JAG SKA SOVA UT.......................FÖR JAG MÅR INTE BRA..............

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig vännen!

2007-01-28 @ 16:35:38
Postat av: STIFFE MÅRTEN

KRYA PÅ DIG!!!!

2007-01-28 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback