MYCKET TRÖTT

O gissa varför.....?????

vågade ju inte riktigt somna inatt när man visste om att Lill Prins va så sjuk..........Kom väl i säng vid halv 5 eller nåt, sen tog mannen över så jag fick sova. Sov till 10........en kopp kaffe o en cigg. Sen la jag mig o vilade en stund till.

L'mnade ju mannen kl halv 2 i Esbjerg..........han skulle ju på landsholdet.
O ja jävlar,,,,,,,,,,,,,,,,,VILKET JÄKLA VÄDER................ja trodde minst sagt att vi skulle bli avblåsta från vägen.............Inte heller såg man så mycket heller.........Fast linser har jag ju.,helt nya..........Det berodde inte på synen..............UTAN REGNET..............Fan var kommer allt från??????++

Kom hem, då va det dags igen............Lill Prins vaknade efter ett par timmars sömn i bil fram o tilbaka till esbjerg.............Va väldigt lös imagen............

Åt en macka...........det första han fick isig idag...............lite avslagen cocca..............vatten o .............ja sen vid halv 5.sitter o bygger pärlplattor med dem o kollar ett spel de fick av julemannen................DÅ SÄGER DEN LILLE...................

VILL INTE LEKA MER.................O BARA KRÄKER RÄTT UT...................o jag som trodde det va över från det hållet..........men INTE,................

så det lär inte bli nåt dagis denna veckan för någon av dem...vet ju inte om Stor Prins har det????? fast nu sitter han o käkar spaghetti o falukorv.............Lill Prins SOVER.............inte undra på det....eller hur.

Mannen ska väl snart lyfta mot den blå svart vita fanan. O ska flyga vidare i ottan imorgonbitti till Portugal..........

Förresten.han ska köpa en ny mobil till mig i Tallinn.............samma pris på prislapparna som här........BARA DET ATT DET E I ESTNISK VALUTA.................SÅ DET BLIR NÄSTAN HALVA PRISET...........gäller o passa på

sen måste jag till FLENSAN iveckan......................HELST IMORGON...................

MEN KÖR INTE MED MAGSJUKA UNGAR.......................

ALDRIG I LIVET.SÅ JÄLKLA KUL E DET INTE.O INTE FÖR DEM HELLER

har bäddat rent i ungarnas sängar med deras nya påslakan.................BILAR....................fan va det ser skönt ut..........

Jag kanske somnar bredvid lillen inatt.........så då får jag väl med känna hur skönt det e o sova i det populära påhitt..........HAR JUST FILMEN PÅ......................faktiskt helt ok

snackas senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag steg inte iheller upp tidigt idag..halv 11..tom barnen sov då...
inte kul mad magsjuka hoppas jag slipper..
krya på er!

2007-01-01 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback