OM 50 ÅR.....

112691-139så är ser tydligen det ut nu på väderfronten.............O inte väntas det nåt snöande heller......har faktiskt haft 9 grader hela dan idag.,...............HELT OTROLIGT.
Hörde av en TV hallåa i eftermiddags att om 50 år.ja då ska vi tydligen ha medelhavsklimat här.
Kan ju bara hoppas på att det kan bli lite tidigare så man kan o orkar hinna med detta fenomen........

Men undrar om inte det blir en SKICKELIGT varm sommar............med miljoner VISPINGAR.................Är ju helt forskrecked av dem....DE ÄR HEMSKA...........så jag är ju inte så glad för att sitta ute o käka om dagarna på sommaren. Gör det inte förrän de små ........................j------a har gått o lagt sig för natten...............FY VAD JAG OGILLAR DET!!!1

vinterdäck det har vi.men kan undra......KOMMER DE TILL ANVÄNDNIG i rätt situationer denna vintern........
Köpt svindyr overall till Stor Prins........Men den hänger där den hänger....på dagis..ja ja-e de ute o leker har han ju den på.men kan tänkas att det nästan blir förvarmt. fast har det blåst som idag, SÅ HAR DEN NOG VARIT GO O HA

får se vad vädret bjuder på imorgon. skulle väl avta lite i vinden..........JAG MÅSTE UT O FIXA VÄCK ALLT GRANBARR SOM LIGGER...............men e jag heldig.........

SÅ HAR DET BLÅST IVÄG  NÄR JAG VAKNAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback