sen natt

som vanligt i denna svensken kropp................KOMMER ALDRIG ISÄNG I TID............varför e man en sån NATTRUMLARE............ok.när man va yngre.då orkade man mycket mer........men nu..HALLÅ...........men jag e som jag är--------O KOMMER VÄL ALLTID O VARA SÅN.....äpplet faller inte långt heller från trädet.som det så fint heter...MIN MAMMA E PRECIS LIKADAN.

HAR IALLAFALL GJORT nattmaken..........ANTI RYNKCREME O DET HELA....

jA tänk om man vaknar imorgon utan den minsta början till rynkor runt ögonen.....O UTAN GRÅA HÅRS UTVÄXT.............tur det finns skickliga frissor....MEN DE SKULLE MINSANN UPPFUNNIT NÅT MEDEL SÅ DE GRÅ ALRDIG MER KOMMER...............kanske nåt man ska satsa på.................nej.det e nog inte min grej.....MEN TÄNK ÄNDÅ.........
så mycket pengar man hade sparat på o gå till sin KLIPPE LONE PÅ RÖDH'ÄTTEN här i skjern vareviga typ 10 vecka................JA DÅ KUNDE MAN NÄSTAN KUNNAT VARA MILJONÄR............just a joke....

MEN.................sen vi började handla på DOUGLAS i föensburg....då får man ALLTID en hel kasse med hem med prover....FÖR VI HAR MEDLEMSKORT som e kopplat till vår TYSKA BANK..............FLENSBURG SPARKASSE............ja då får man en massa gaver...................VET EJ VARFÖR MAN FÅR SÅ MYCKET..........ja man får minst 10 prover på allt möjligt spännande.......

SÅ DENNA FRU P.....................ja.hon provar o känner sig för-o har fastnat för

  • SENSAI PREMIER.......the eye cream KANEBO
  • BIOFIRM LIFT  från BIOTHERM
SEN TILL NATTEN TAR JAG FAKTISKT EN VANLIG NIVEA NIGHT CEAM.....

o jag som alrdig förrut har överhuvudtaget BRYTT mig.............men nu....JA NU SER MAN DE SMÅ SOM SÅ OGÄSTVÄNLIGT dyker upp.....

ja kanske man inbillar sig................

men jag faktiskt ser skillnad.........

ja hu ja..........man e ju inte 25 längre.......................bara käner mig sån........

fan va jag svamlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback