ska bara sova en gång till

som vi säger till kidsen.....................för imorgon kommer Mr P hem................!!!!!!!! Ska bli helt underbart o vara tillsammans igen.
Nu är han färdig med sitt spelande på landsholdet för denna gången..............
   Men....................Han är världens bästa o jag o prinsarna är världens lyckligast lottade...............

Vi har en man som bara längtar så mycket efter att få komma hem TILL SIN FAMILJ..................det känns så skönt när han säger det.

Han har köpt en massa gaver till oss...........

En ny mobil till mej
En kjol till mej
En jacka atill mej

skulle se om han hittar en väska med..............För när man handlar i Estland.ja då kan man räkna ca halva priset mot sverige o danmark..............SÅ DÄR KAN MAN HANDLA RIKTIGT BILLIGT..............

Prinsaran har han köpt

BILAR film på evensk meny...har bara est- eng- rysk o polsk på den vi har hemma
pirater
smådjur.som lill prins samlar på
tatueringar.som de bägge bara älskar
BILAR pussel

sen va det nåt mer..............kommer inte ihåg allt han sa...............

han ringer hem varannan minut................

- du:NU HAR JAG NÅT HÄR....................TROR DU ATT DU KAN HA DET????? JAG TYCKER ATT DU SKA HA DET................HOPPAS DET PASSAR...................JAG HAR HITTAT EN GREJ.....O S V..............

HAN ÄR SÅ SÖT..................

KLART HAN VILL HA EN FRU SOM ÄR VÄLKLÄDD...................
sen sa han

ja så folk tittar på dej när du är i hallen på kamp................FÖR DÅ ÄR DET ETT TECKEN PÅ ATT MAN ÄR TUFF..........trots sin ålder

menar.......................bara för man snart är 40..............så inte klär jag mig sån....................skulle aldrig falla mig in

så nu får jag out fit från ZARA.................ska bli spännande o se vad han har handlat..............

För SMAK................JA DET HAR HAN...............SE BARA ....................HAN VALDE MEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter trevligt!
Förstår att du ser fram emot att få hem honom!

2007-01-11 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback