sportänka

ja....nu e det fredag natt.klockan har hunnit bli lördag........

O så trist det e ibland o vara hemma UTAN MANNEN..................för han e ju som sagt med landslaget o spelar handboll................KLART MAN TYCKER DET E KUL när han ALLTID E UTTAGEN...................som NR ONE............men ändå.......

sitter ensam.med mitt vinglas....................

HADE MAN BARA VARIT SÄKER PÅ ATT LILL PRINS VA KLAR MED SIN VINTERKRÄKSJUKA...........ja då hade jag naturligtsvis hittat på nåt..............

Känns mest ensamt på helgen....när läget e som det e .......

MEN HAR JU FAKTISKT FÅTT EN DEL FAKTISKT GODA BEKANTER som vi till 100 % kommer att hålla kontakten  med efter att  MR P´s kontrakt tar slut här ........

Men just idag känns det väldigt ensamt..............TROR DET BEROR PÅ ATT DET HAR VARIT EN JOBBIG VECKA MED SJUK LILL PRINS,...........

konstigt bara att stor Prins INTE HAR HAFT DEN MINSA TENDENS TILL ATT FÅ DET...FAST han kastade upp...........natten till julafton...........MEN SEN DESS HAR HAN HÅLLIT SIG FRISK.......

O Stor Prins som skulle på IINOMHUSFOTBOLLSTRÄNING idag.men vågade inte ta av sted..för den lilles skull........

MEN PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ.............lille man..........har inte fått upp nåt idag sen igårkväll..........alltså då torsdag..............

SÅ N E DET NOG ÖVER......

ska nog höra med LOLLE............en väninna till mig.OM VI INTE KAN GÅ PÅ ROXETTES SYRRAS PUB.............SJYVEN o ta en bira till helgen..............

hoppas bara vi kan få barnvakt............MEN  DET E INTE SÅ SVÅRT.....

SMÅTJEJERNA HÄR VILL GÄRNA PASSA BARNA TILL HANDBOLLSKILLARNA................för de e lite av IDOLER................

så hoppas.....................

HADE JAG VERKLIGEN BEHÖVT.................få va vuxen om så bara för  ett par timmar.................BORDE JU INTE BLI SÅ SENT...........då både LOLLE o jag har barn...........

så ...............nu kan det bli helg igen.........

ELLER VARFÖR INTE REDAN IMORGON.LÖRDAG.................

JA -....................WHY NOT

FÖR MR P.JA HAN E VÄCK TILL DEN 15e...........

de ska spela retur mot PORTUGAL söndag.hemma i ESTLAND................match igen på ONSDAG,,,,,,HEMMA MOT grekland................SEN RETUR I grekland TILL NÄSTA HELG.............

SEN FLYGER HAN HEM............

DET SKA BLI SÅ DEJLIGT.........

LÄNGTAR RIKTIGT MYCKET EFTER HONOM......

DÅ HAN REDAN ANNANDAG JUL DROG TILL ITALIEN FÖR TRÄNINGSTURNERING.HÄMTADE HONOM PÅ KASTRUP LILLE NYÅRSAFTON..ALLTSÅ I LÖRDAGSKVÄLL,,,,,,,,KL 23..........SEN KOM VI HEM TILL SKJERN CA 2 PÅ NATTEN..............FIRADE NYÅR......fick magsjuk LILL PRINS KL HALV 10...............PÅ KVÄLLEN......FICK ÅKA HEM.............SKÅLA I VARM CHAMPAGNE.TRODDE INTE VI HADE HEMMA.MEN HITTADE EN SOM STOD I BARSKÅPET.........

SEN LÄMNADE JAG MR P IGEN NYÅRSDAG KL HALV 2 PÅ DAN. I ESBJERG....SEN DESS HAR HAN VARIT IVÄG-.............

MEN DET E HANS JOBB................

O JAG BARA ÄLSKAR DET.....................MEN DET E TRIST IBLAND...........

MEN TYCK INTE SYND OM MIG FÖR DET.................

DET E BARA SOM DET E ....O HANDBOLLEN VARA INTE FÖR ALLTID HELLER..............

MEN VI SNACKAR PÅ MSN, I TELEFON OFTA.MEN HADE ÄNDÅ VARIT SKÖNT O FÅ SOVA MED HONOM.......

HAN O BARNEN E JU MITT ALLT

SKULLE INTE VILJA LEVA EN SEKUND UTAN NÅN AV DEM

NEJ.SÅ SE SÅ LYCKLIGT LOTTADE JAG E.........

HAN HAR ETT VÄLDIGT BRA TIDSSCHEMA MITT I VECKORNA.............E HEMMA MYCKET.....

SÅ VARFÖR KLAGAR MAN.........

EGENTLIGEN

nu ska jag ta det sista röda för idag............

FÖR VEM VET VAD MORGONDAGEN ...kanske bjuder på

kramar från mig till er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback