tänd ett ljus.........

ja alla våra dejliga ljus e tända. Det e så mörkt ute, regnar förfullt.
Vad göra kan....JO  TÄNDA UPP LITE LJUS så man känner att det e NYSTÄDAT, ALL TVÄTT E VÄCK......ALLTSÅ.........för en gångs skull på mannaminne e VERKLIGEN all tvätt tvättad......SÅ SKÖNT!!!!
O allt ligger på OCKSÅ FÖR EN GÅNGS SKULL på plats i sina garderober......

Ja ja..ungarna har ju garderober................men vi,,,,,,,,,,,,,Mr P o jag Missis P....vi får minsann springa upp för trappan o jaga ifatt det vi vill ta på för dagen.
Man e ju så bekväm..........o lägger all ren tvätt på frysboxen i respektive hög............
VARFÖR E MAN SÅ LAT??????

Tänk o bara få inköpa en STOOOOOOOOOR GARDEROB som vi kan ha i vårt sovrum............
Alltså nu snackar vi en med skjutdörrar..........en med lådor o fack. Har sett på IKEA reklam på TV att det finns en som iallafall JAG kan tänka mig.........
För har ju en massa skärp, halsband o dylikt som numer hänger på galge........KANSKE INTE DET SMARTASTE SÄTTET................men vad gör man

UNGARNA SOVER O JAG BARA NJUTER.............faktiskt med ett glas rött....skulle ju inte mitt i veckan.men tycker jag e värd det för jag har varit så duktig idag...........LE SUD............e väl helt OK. men går ju inte upp emot mitt favvis...................ARGENTO

ja ...........imorgon...................JA DÅ SKA DET BANNE MIG BÖRJAS MED ATT KASTA GAMLA LEKSAKER..........

vet bara inte i vilken ände jag ska börja...........

SNART SKA JULEN UT.........

då blir det så mörkt igen i vinduerna......................

tänker på de lampor jag hittade på CITTI igår..................

vill bara ha dem.................

NU SKA JAG SE PÅ DALLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback