tänk..det kommer bli så tyst hemma

112691-137

o jag som precis sa godnatt..............JA SÅN E JAG...............kan aldrig riktigt slita mig från denna meckanick.........

SKULLE BARA SÄGA ATT DETTA ÄR VÅRA SMÅ UNDERBARA PRINSAR.........

som ska på dagis imorgon.ja det är ju inget med de.........
MEN NU SKA DE GÅ DUBBELT SÅ MÅNGA TIMMAR. ÄN VA DE BRUKAR GÖRA..........så nu är det måndag till fredag.................
9-3 typ...........

kommer bli så tyst ....................O JAG SOM INGET JOBB HAR............eller behöver ji inte jobba egentligen...men ska ändå hitta nåt litet o göra. Ska ner o snacka med en butiksinnehavare här i vår lilla by
Men ska inte dit förrän efter UDSALG är över...........så det blir väl efter vi har varit i sverige på dopet vi ska om 2 veckor........

Ja hur ska jag få tiden o gå..........

JA DET ÄR EN VÄLDIGT ENKEL FRÅGA...................

HAR MÄNGDER MED SAKER SOM BARA MÅSTES GÖRAS.....................

men det kommer ändå bara bli konstigt o va hemma så mycket nu i starten själv.Jag menar man kan ju inte gå på shoping VARJE DAG............eller hur........

Jag ska fan börja träna...............JAG SKA FAKTISKT KÖRA ETT PASS IMORGOON..............BAUCH BEINE PO........

DET SKA BLI DEJIGT..................

men först nu innan jag går isäng, ska jag göra prinsarnas MADPACKAR de ska ha med till BÖRNEHAVEN.............

JA .............. så får det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback