tusen tusen strålar ock

112691-123

ja....se.....................

TILLSLUT VANN JAG DENNA SKÖNHET,.......................!!!!!
ÄR DEN INTE HELT SAGOLIK............

NU VILL JAG DET SKA BLI JUL .................IGEN.........

FAAN VA KUL DET SKA BLI O BRÄSHA GRANNARNA...........

VI KOMMER O HA DANMARKS VACKRASTE JULUTSMYCKNING...........

DENNA HITTADE JAG PÅ EBAY.COM.....................kommer från USA...........

höll på att MISTA den....det va nån jävel som BARA SKULLE HA DEN......MEN JAG SKULLE OCKSÅ HA DEN........................så det så

SÅ NU SKA DEN FÅ NY ADRESS..............

O VAR..................?????

JO HOS OSS MED DEN ESTNISKA VIMPELN I FLAGGSTÅNGEN............

FAN VA JA E GLAD

....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte så troligt att den fungerar i europa.
USA har inte samma spänning och frekvens i sina elektriska apparater som vi har i Europa.

2007-01-03 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback