vem blir det......

som blir min 500 läsare......ja det undrar jag med.............är nära nu......

HAr förstått att jag har en del nya läsare...några gamla..SOM FROTFARANDE TYCKER DET E KUL O SKRIVA I ANDRAS NAMN..........................HÅLL UPP MED DET NU.............

jag kan nämligen läsa från vem ipadressen kommer.eller inga namn, men kan jämföra tidigare inlägg-..................så jag kan genomskåda dem som inte skriver sina riktiga namn,

Imorgon är det SPÄNNANDE HANDBOLL

DANMARK ISLAND....................det ska bli sjovt.då vi har spelare från laget i bägge lagen.........

MÅ BÄSTE MAN VINNA............

nu ska vi baka...........väntar bara på att det ska komma hem bakformar.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas kanelbullarna blev goda...varit nere vid stranden o lekplatesn där..härligt väder med sol....

2007-01-29 @ 14:01:01
Postat av: Helena

hembakta kanelbullar är aldrig fel. Kanske man skulle göra en dag. gjorde scones i lördagsmorse. det är med gott ibland som omväxling. mår inte så himla bra jag heller, förkylningen och hostan verkar inte vilja försvinna. tur pågarna är bättre i allafall. varit en tur till det stora leksaksvaruhuset i malmö idag. fick lite med oss hem till båda. de hade lagerutförsäljning så priserna var helt ok. ska till tandläkaren i morgon, längtar inte direkt. men det måste göras, vill inte ha så ont igen. kram

2007-01-29 @ 17:33:41
Postat av: Anonym

ja .den mannen e som ni alla vet en STOR IFKAare..........OCH..DET E IIIINTE HAN SOM HAR SKRIVIT.........jag vet vem det är.........

trodde den personen i fråga hade tröttnat....

jag blir så trött........

2007-01-29 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback