VIKT

ja .....faktiskt har jag börjat ta för 3 dagar sen FATBURNER...............har haft dem i gömmorna ett tag nu...........

Men sist jag tog dem gav de faktiskt ett hyggeligt resultat.............

tillsammans med GI metoden o de...gick jag ner 6 kilo på bara ett par veckor........

Tänker mig för nu vad jag stoppar i den som alltid snackar så mycket................Fan ..e snart 40 bast.o liknar en spärrballong.

Ja fast jag känner mig verkligen inte så gammal.o klär mig inte heller så..............Men va fan................MAN VILL JU FÖRSÖKA VARA LITE SNYGG FÖR MANNEN O OMGIVNINGEN.O INTE MINST FRAMFÖR SPEGELN O .......BARNEN..............inte vill de ha en överviktig padda till MAMMA.........

så nu e det ....................INGET GODIS...................INTE TA 2 GÅNGER AV MIDDAG...............INTE SMÅÄTA..........HELLRE TA ETT ÄPPLE..............VIN..............JAJA.........ETT O ANNAT GLAS SLINKER JU NER.....HAR ETT UPPHÄLLT FRAMFÖR MIG..........I SÄLLSKAP AV ER DÄR UTE I CYBERSPACET...FÖR DET E BARA SKIT PÅ 42 TUMMAREN...........

SÅ ...............SKA TA EN PROMMENAD IMORGON MED UNGARNA..OM DET NU INTE SPÖREGNAR UTE, VILKET DE TYDLIGEN HAR LOVAT.
MEN .................SKA IALLAFALL PROVA ATT GÅ SÅ SAKTA NED I VIKT...INGEN STRESS............FÖR DÅ BLIR DET JOBBIGT...........

SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback