VINTER

Nu har faktiskt även vi här på västkusten i danmark fått lite vitt puder som lyser upp i tilvarons annars gråa blåsiga nästan höstliknande väder.........För prinsarnas skull vill vi GÄRNA ha mer. De e ute med sin kälke kl 8 på morgonen tills jag är färdig med deras madpackar o plockat fram extra kläder de ska ta med på daigs.......FÖR DET BEHÖVS JU LITE TORRA KLÄDER I GARDEROBAN.
Men annars så är det ju då inte så mycket snö.men de har lovat mer til helgen. Så prinsarna bara längtar.




Denna bild jag har här kommer från ISLAND.....................DEN 14 AUGUSTI 2006........då mr p va på träningsläger med laget i 6 dagar...........Visst är det kul med snö..........MEN PÅ SOMAREN SKA MAN JU FAKTISKT HA SOOOOOOOOOOOL

SÄGS ATT DET ÄR MYCKET VACKERT LAND, KALLT, DYRT, ....MEN EN OTROLIG NATUR..........

nu ska ju tränaren tillbaka igen.så kanske kan vi komma o hälsa på, då våra barn är så bra kompisar..................hade varit väldigt spännande112691-162

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för barnen är det kul med snö, men för egen del vill jag inte ha mer,,,Men jag g illar att det är lite kallare,blå himmel o lite sol!
slår en pling på fredag när jag är ledig!

2007-01-25 @ 08:46:18
Postat av: Helena

tjenare. så nu har ni också lite vinterkänsla. det blir lite ljusare ute och det är ju positivt. Har varit med min store hos doktorn idag. blir trött på dessa sjukdomar. nu är det örat som spökar, trummhinnan nära att spricka. den lille snörvlar och har febar ju så här är det sjukstuga. hoppas ni är friska. kram

2007-01-25 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback