ÄNTLIGEN...........

JA SOLEN DEN SKINER FRÅN KLARBLÅ HIMMEL..........18 GRADER...........

Min älskade man har varit så duktig o klippt gräset innan träningen idag. Tänkte passa på för sen är det ingen tid.....O DET BEHÖVDES VERKLIGEN..........för det liknade mest en beteshage för hästar.........Men nu e det gjort.......

O jag har också verkligen BRÄNNT KALORIER........

ja läser man journalistiken på detta med att ""arbeta i trädgården"" genom att gräva i rabatter, rensa ogräs, kratta o allt vad det innebär...Ja det är faktiskt så man blir en aning svettig..........HÄRLIGT o känna att man gör nåt.......

Har som sagt gått med i ett viktprogram.......O har tappat 3.4 kg................JAG E SÅ STOLT......

Men är inte klar ännu............Har några veckor kvar..........O jag ger mig inte...........Utan fyller i allt jag ätit, druckit, ja allt.
Svårast är helgerna när man gärna vill ha lite gott VIN O LITE ANNAT EXTRA...........alltså jag äter ju inte nåt sådär väldigt onödigt utan tänker på vad jag stoppar i munnen.

Men nu vet man ju att det gör på sig att också vara ute i det gröna.......så då kan man kanske ta ett extra glas om man nu tycker att det skule vara gott.........

har ju en gräns på hur många kalorier jag får äta omdan...............1300................

vet ni hur fort det går....................Ja det går undan.................

Fast med min träningsmaskin o trädgården tillsammans denna årstid nu.......SÅ KAN MAN UNNA SIG LITE EXTRA............

för nu är jag och den annars så ELAKA vågen verkligen på gång o bli kompisar...........

Fast det bästa är att ta en liten löprunda..................DET FÖRBRÄNNER.................

Efter att hämtat mannen på träningen, ska vi ut igen o göra det lilla vi har kvar.......

Kamp imorgon.sen ska det resas til ESPANJA på fredag..............Därför måste det göras idag.................

själv ska jag till Flensburg på lödag.................med barnen såklart.de kan ju inte vara själva hemma............

HUR SKULLE DET SE UT.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja solen skiner o det är blå himmel...men det blåser lite kalla vindar...men ändå helt underbart!
Ja träningen...på torsdag skall jag prova igen..ett tag sen sist..pga av alla infektioner.
skall brottas med stryk högen innan House...

2007-03-27 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback