burrar i hela kroppen.......

har fått min träningsmaskin hem med postbilen idag..............Ja herre meine fresse vad det skakar. Har kört hela programmet.

  • stående.....
  • stående på det ena benet
  • liggande olika varianter
  • armar
  • rygg
  • mage............
ja detta va nåt jag verkligen trivdes med.........O VA SVETTIG MAN BLIR...............

Jag tillhör den kategorin av människor som har verkligen provat ALLT för o gå ner i vikt.
Har gått ner en del med både GI o annat.men sen när man börjar äta ""vanligt "" igen..Ja då har men snabbt gått upp det man tappat. Och då tappar , iallafal, jag motivationen med att bara försöka anstränga sig.

Nu är det inte sagt att JAG GÅR NER I VIKT med denna maskin...men nåt borde det ju hjälpa till med.............Om inte annat så kanske man får lite fastare kropp.............DET HADE JU INTE VARIT FEL..........

Åter till det jag skrev häromveckan........
Känner en kille som håller på med GI...........O FAN.HAN E EN KÄMPE..............ska inte väga sig innan de ska på LÅNGFERIE om ett par veckor.............O han är annars en riktig gottegris.............Konstigt när pappan hans jobbar med BARA GODSAKER.............gillar honom............för där är det fan i mej PRESTIGE O EN JÄVLA VILJA..........ja tänk om jag med kunde låta bli detta med

  • RIS
  • POTATIS
  • PASTA
O ALLT ANNAT SOM HÖR TILL DEN FULLSTÄNDIGA vardagen i matlagning.............O sen e det ju inte fel heller o ta ett glas gott RÖTT till----------------

Nej nu........

SKA TRÄNA VARJE DAG MED DENNA MANICK..............s¨å ska jag ....FÖR MIG SJÄLV BEVISA ATT JAG HAR SJÄLVTILLIT..............att jag INTE ska när jag går upp ibland på natten för o blanda en flaska eller 2 till prinsarna...........Är så lätt att det öppnas en skåpslucka i köket mitt i natten o där vet jag att det finns GOTTER...........ja .va uppe senast inatt o nallade................FY FÖR ATTAN VA GOTT DET VA!!!!!
Men FY PÅ MIG................det borde sitta stora hänglås på de luckorna..........

Men inatt.............JA NU SKA JAG INTE ÖPPNA DE SKÅPEN................

varför gör man det???? Det är ju bara för en själv man sabbar.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback