FRÅGAN ÄR.........

Fick ju en HÄFTIG MASKIN IGÅR............

o jag har använt den 2 gånger igår.mest för o testa.......härlig känsla man får när man VERKLIGEN GILLAR NÅT...........

If´dag har jag kört IGEN..................såklart.
Igårkväll JA DÅ JÄVLAR SATTE MENNEN IGÅNG MED MIG............ja så idag JAG HAR SÅN TRÄNINGSVÄRK.........Men jag vet ju att DET INTE ÄR NÅN SJUKDOM inte........utan JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ATT JAG HAR BLRJAT MITT NYA LIV.........så nu ska det hända grejor.........

MEN::::::::::::::::..

Tror att MIN ÄLSKADE LIVSKAMRAT också är MYCKET NYFIKEN.................han e på den hela tiden............

MAN KAN JU OCKSÅ FÅ MASSAGE...................så tror det är det hhan tycker e skönt...........

MEN JAG SKA PLÅGAS............


FAST DET BEHÖVER JAG..............

behöver nån som sparkar mig i rumpan.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Hoppas det funkar...Mannen kör kanske också ett pass på den...
Skall iväg med min stora påg till tandläkaren idag..Hoppas det går bra...

2007-03-08 @ 09:28:02
Postat av: Mart

Såg att det blev CAI Aragón i semifinalen.. Trevligt att få möta ett "svensklag"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback