hallå..........

har suttit flera gånger under denna dag o provat o skriva eller bara logga in.....är nåt uppgraderingsgrejs som blogg.se håller på med....
de säger att det är snart igång som vanligt............
trist......
så kommer här nåt dubbelt nu..så skyller vi på mej som inte fattar detta med RSS o annat.VAD NU DET ÄR..........det vet jag inte.

Är iallafall precis klar med hästarna til imrgon.

Skall spika FAXE i lopp 4....O sen tar jag en rövare o spikar även MADE FOR VICTORY i lopp 3.............
spikar även i lopp 1.........häst nummer 1............GÅR DET SÅ GÅR DET.........
Men i de övriga loppen..JA DÄR HAR VI BRÄNNT PÅ...................så vi håller alla tummar att det ska gå vägen........

Menar är ju inte så längesedan JAG hade 7 rätt..............TACK VARE MADE FOR VICTORY............fast det gav inte så mycket...1 par 3 tusen,.,............MEN ÄNDÅ..................

imorgon.................ja.mannen ska träna........vi ska lämna in hästarna.................åka skridskor...IGEN..............ja åkte ju idag.............MEN .FAN................RAMLADE...PINSAMT.......

Fast mannnen...............JA HAN VA GRYMT IMPAD..................fan du kan ju åka RIKTIGT BRA.............

ja e man en gammal avdankad isprinsessa,.,....................ja då går väl aldrig rötterna ur.,,,,.........

UNGEFÄR SOM O LÄRA SIG CYKLA O RIDA.................

fna vad jag saknar hästarna ibland...............fast skönt nu på vintern...............Det e så kallt i ridhusen denna årstid..........

N'e----vad jag svamlar.skall nog i säng nu..........så man e pigg imorgon....då det också bjuds på 2a chansen.......

söndag MATCH...............men nu..........

GODNATT,..........................

förresten..................HAR VI I SVERIGE INTE GRYMT BRA IDROTTSMÄN O KVINNOR..........jag har sagt det förr...........MEN FAN VA MEDALJER DET RULLAR IN ................kanske inte så många i skidVM.............men i FRIIDROTT..............första dan..........o redan 2 guld...............JA HUR SKA DETTA SLUTA..........
HELT FANTASTISKT.....................

guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback