händelser idag.........



  • förrätt................FLÄSKKOTLETTER, POTATIS SÅS GRÖNSAKER

  • MELLANMÅL.....................en kall en hos mina tanter i hallen.........
  • HUVUDRÄTT......................MATCH MELLAN SKJERN - AALBORG  KL 20.00
  • EFTERRÄTT-............inspelat LET´S DANCE...............vem åker idag???????
Ja det ska bli en spännande dag.. Prinsarna är på dagis. Jag håller på och dammsuger o ska vaska golven nu. Byta i tvättmaskinen o vika det som är i tumlaren.
Prinsarna MÅSTE sova middag idag, då de vaknade lite efter 6 imorse.ANNARS PALLAR DE INTE MED KVÄLLEN.

Skulle egentligen va på middag efter kampen ikväll.Men då det blir så sent spel, o va bjudna med barn.mannen ska träna imorgonbitti igen.Så vi avböjde...........Skönt för barnen. Jovisst hade vi säkert kunnat ordna barnvakt.Men eftersom det är den tiden idag.O prinsarna älskar att vara i hallen...............SÅ KÖR VI HEM o får dem i säng.

det är ju en dag imorgon också..........

VEM SKA MAN SPELA PÅ I V75 imorgon??????

såg att min favorit häst BORN FOR VICTORY är struken..................

Kommentarer
Postat av: Helena

hallå du. allt väl? hoppas på vinst för mannen din. i dag kommer nog herr brandeby att åka, men det har jag trott ett tag så man får väl se. spela på hästar är inte min starka sida. tittar på namnen om det är nått kul, också på kuskarna, om det är nån man känner till. men så vinner jag inga stora summor heller. här blir det nog varma mackor i kväll. mannen jobbar så det är jag och mina pågar.
ha det gött! kram

2007-03-09 @ 16:56:49
Postat av: Anonym

förrätt:pannkakor
mellanmål:kaffe hos en vän
huvudrätt:fylld fläskfile
dessert:vin o nötter

Ja lite lets dance på tv..idag måtte han väl åka ut!

2007-03-09 @ 17:27:46
Postat av: Fredrik hansson

Heja Lasse, det är ju ändå ett underhållningsprogram så lasse gör sig bra där.

Undrars om dom hånglar när dom spelar sistan?

Går bra för IFK nu, bra värvningar dom gjorde.

Hansson

2007-03-09 @ 17:47:46
Postat av: Fredrik hansson

Glömde att säga att vi skall till allas våran kära PINGEN och äta kvällsmat. Väntar hem min kära fru som har varit ute och flugit. Mellanlandade i Moskva inatt, inget kul alls. Dom har suttit med krisgruppen på landvetter och nu på sturup så vi stannar nog bara över maten ikväll, hon e nog inte pigg ikväll.

Hansson

2007-03-09 @ 17:50:28
Postat av: Anonym

svenska folket måste älska "kurt Olsson"..fortfarande kvar..jag tycker mest det är pinsamt!
Fotbollsträning och en tur till Helsingborg står på programmnet idag...Hoppas vi är hemma till melodiefestivalen börjar...

2007-03-10 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback