JA NI SOM KUNDE

SE DANSK TV2 IDAG.......................hoppas ni bara njöt. mannen i mitt liv.ja han briljerade fullkomligt på plan........

Ja o vinst blev det över de orangefärgade påhängda tröjorna från kappa...........men faaaaaaaaaan det blir svårt i returen på lördag där nere i det varma landet.kankse inte så varmt där de ska.men ändåck.SPANIEN...........ja faaaaaan de måste bara vinna.......
Mannen min gjorde minsann 6 m¨l idag.....O vi andra blev bjudna på som innan den förra europacupmatchen.Både lunch o middag.......Bara svårt för mig att beräkna exakt vad jag har ätit idag om man ska följa som jag gör viktprogram.......MEN KOM HEM O SÅGATT JAG HADE XTRA NIV¨Å ATT FÖRBRUKA............så jag tog minsann ett par glas rött...........BARA ETT PAR............för sen e det nock...ska ju också upp imorgon o lämna pågarna på dagis.....

Spanjorerna sitter fortfarande på flyg.sen buss nästan 30 mil.............Ja tur våra kilar har ett chartrat plan ner nästa helg..........

O FÖRHOPPNINGSVIS minst 5 bollar + i bagaget.........

JAG HÖR AV MIG SENARE...........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med vinst...glömde helt bort o kolla tv, vackert väder som det var. Lite sovmorgon idag, sen vankas jobb o fack möte!

2007-03-26 @ 09:14:55
Postat av: Helena

såg sista halvleken, kul att de vann. får hålla tummarna på lördag. äntligen verkar det som våren kommit på allvar. skönt, behöver sol och varmare väder.
kram

2007-03-27 @ 03:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback