måndag..............ABSTINENS

ja mannen skulle ju ringa tandläkaren.............men blev aldrig av.Hade inte ont mer när han vakande denna regniga morgon. Men har lovat o ringa nästa gång han får ont igen.
min livskamrat hade fritt idag från allt vad hans jobb innebär.DEJLIGT............
Så vi har bara slappat. Fast har ändå städat hela huset.IDAG IGEN.........ja det behövs när man har 2 katter o 2 barn o 1 man o 1 missis p...............VI E LITE SLARVIGA AV OSS.............orkar kanske inte alltid ha SÅ DÄR JÄVLA BLÅST som många andra har..DET SKA SYNAS ATT AMN LEVER OCKSÅ.......
alltså jag menar inte att vi har SKITIGT.nej nej.Men visst.det kan ligga leksaker på golvet, vara tvätt i tvättkorgarna, kanske inte alltid bäddat.men försöker bädda sängrna varje dag............
MEN E NOGA MED ATT KÖKET SKA VARA IORDNING.............så man trivs med o laga met o annat.
Fast just nu har jag VÄRSTA SORGEN.........

MITT KAFFE E SLUT HEMMA.............missade det i FLENSBURG imåndags...........hur kan man bara lyckas???????
SÅ VI HAR FÅTT HANDLA ETT VANLIGT ÄCKLIGT GEVALIA MELLANROST...........men ska ju snart ner igen.......DÅ SKAS DET HANDLAS KAFFE PÅ CITTI PARK...........eller LIDL.....brukar vara lite billigare..............SÅ JAG FÅR STÅ UT.........
Är ju så gott o vakna på morgonen. Göra en kanna o ta den första morgon ciggen ute på en av uteplatserna.........MEN SAKNADE DET RIKTIGT GODA KAFFET DENNA REGNINGA MORGON.............så jag tog en kopp med OBOY istället..............Blev inte kaffe lagat förrän fram till middagstid..............SCHADE...........

men jag överlever såklart.........MEN GALA ÄR FAN SÅ MYCKET GODARE.................

suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback