regnet det bara öser ner....

Kan tänka mig att det inte blir nåt mer skridskoåkande för denna säsongen. som det bär sig åt därute. det viner o träden nästan ligger ner....Värsta ovädret.
Jag har fått min MANICK idag med postbil............SÅ NU SKA JAG FÅ STYR PÅ KROPPEN............kan ju alltid hoppas.
Nu är det hämtning av 1 styck mannen i mitt liv. Ska köka lite lunch o sen skall han till hallen igen för pass 2 för dagen. därefter detta blir det hämtning av 2 stycken säkert GENOMSKITIGA prinsar.........ja de leker ju i vattensamlingarna på dagis..jag har sagt åt dem att FÖRSÖK att INTE leka där..INTE SÅ KUL O TVÄTTA OVERALLER VARJE DAG...nej inte e det det inte. MEN BARN ÄLSKAR O SKITA NER SIG..så det får man ta.

undrar så om lill prins gider spela handboll idag.....

Ja se det kan man aldrig så veta................SKIFTAR VÄLDIGT MED DEN DÄR VILJAN............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med manicken...
Det spö regnar inte här, men det var ganska mörkt under em. spelat monopol jr o lite sånt..

2007-03-06 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback