riktig ....ja vad ska man säga

Min älskade livskamrat.....HAN HAR EN FRUKTELIG TANDVÄRK..............tycker så synd om honom. Man kan ju liksom inget göra för o hjälpa honom............NEJ......det e RIKTIGT trist för honom.........Har arbete imorgon.som är den viktigaste jobbedagen på detta året..........KVARTSFINAL..........
Får väl se hur det går.

Annars har jag städat hela huset. Prinsarna har lekt  med sin ena polare Store Kasper. Kallar honom för det för vi har en lill prins med samma vackra namn.......

Just nu

  • jag med ett glas rödvin framför Postkoden
  • Prinsarna sover
  • Mannen har ont
  • Väntar på ANDRA CHANSEN....................
vem ska gå vidare idag måntro................Har faktiskt glömt vilka som e med...........

Nej ......så det har inte varit nån riktigt TREVLIG LÖRDAG.....som vi annars ALLTID HAR........

så måndag morgon.................GÄLLER TANDLÄKAREN...........

o hur kul e det...jag menar

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hansson

Ditt spikförslag gick med första bästa bil till nödslakt innan loppet börja. Tack för tipset.....

Fan att inte uggla gick vidare, älskar den mannen.

Be Mr P att skölja munnen i något starkt en längre tid så kanske det släpper.

hansson

2007-03-03 @ 21:51:42
Postat av: Anonym

eller ring en jou tandläakre..det kostar lite extra..men det hjälper!

2007-03-03 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback