SÅ VA DET BESTÄMT

JA INTE BLEV DET SOM VI TYCKTE......................UGGLA.HAN E SÅ JÄVLA COOOOOOOOOOL..........har gillat honom i 100 år nu..........Kan inte heller glömma ffilmen G SOM I GEMENSKAP..............bara älskar denna rulle..........som han säger------
-Äsch.du e säkert bara spak
-Det skulle du tänkt på LITE tidigare...........
- o här en liten låt för alla ER som inte tänker gå hem ensamna ikväll...............
-Hörr här har jag stått o repat hela morgonen med ditt band, o du bara drar......till skåne..........o s v...............

Ja fan han e KUNGEN................Sen kan fok säga va de vill..............FÖR KUNG PÅ SCEN DET E HAN............han måste ju också vara ändå vid de 50 om inte mer,,,,,,,,,,,,,

Har faktiskt det mesta han gjort, o sätter på det när det är nåt speciellt man inte hört på länge o ja..han e kul o lyssna på............

-Ingen kan suga som min lilla fruga....................( O DÅ KAN MAN JU TRO VAD SOM HELST HAN MENAR.............men så kommer.........) på klubba o karamell.................

ne kommer o sakna denna KRULLTOTT...................fan va han e bra.................

det e va jag tycker

Kommentarer
Postat av: Anonym

sista gästen gått hem o jag skall gå i bädd och kurera mig... synd med uggla..men det blir nog en bra final.....
Host, snörvel o godnatt!

2007-03-03 @ 23:48:41
Postat av: Anonym

fluga

2007-03-04 @ 14:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback