SOM EN FÄLLEKNIV........

    Har jag försökt att ta mig fram sedan i sen går kväll...............Ja jävlar vad ont jag har, men är lite mer rörlig nu. Ja inte är det kul......
När man har ont i en sådan del av kroppen man alltid använder utan att man egentligen tänker på det.så är det jobbigt att ta sig fram.............MEN JAG SKA PÅ MATCHEN i allafall............
Det ska spelas mot FC Köpenhamn kl 14.15 o det blir trevligt med så många svenskar i hallen denna väldigt blåsiga men ändå lite halvsoliga dag.
Ska redan vara i hallen vid kvart i ett.Har lovat barnen att vi inte ska hem emellan vilket vi annars gör när vi lämnat pappa.men idag blir vi i hallen........
Så detta är vad som sker idag.....

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ryggen din är bättre idag...
Gud vad skönt att Lasse har dansat ur tv rutan för denna gången. Blåsig värre här med idag..men solen är iallafall framme..men känns ganska kallt!
Hoppas matchen är bra!

2007-03-17 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback