TYDLIGEN HAR NÅGON EMOT MEJ........

efter middagen ikväll.hade en febrig stor prins liggande på soffan. Skule bara ta febern i lrat hans.
JA JÄVLAR.............det va som om någon hällde något extremt varmt över min rygg nedre del.o det bara sa PANG..........ja jag nästan började gråta...Prinsarna fattde ju såklart ingenting......

Ja dålig rygg har jag dragits med nu i många många år. Ända sedan jag arbetade på båten....O DET ÄR JÄTTE LÄNGE SEDAN.......

Går omkring här som en fällekniv. Försöker o inte sitta stilla.kommer liksom INTE UPP SJÄLV.........ja ytterligare ANTAGLIGEN ett tecken från ovan att JAG BEHÖVER GÅ NER I VIKT.........

Hoppas kunna gå o se matchen imorgon..........Men allt hänger på om Stor prins är bättre imorgon. ,....

Önskar bara att ALLT ÄR NORMALT när vi vaknar igen.

Har förövrigt inte gtjort så mycket idag. Har bara GRUNDSTÄDAT o då menar jag nästan legat med tandborsten i badrummet.....Ja det ska man göra oftare.
Har inte tränat idag. Utan har lagt tiden på att PYSSLA med prinsarna då de bägge blev hemma från dagis idag.
Vi har gjort pärlnyckelringar...tipset kom från KLISTER som går på bolibompa.
Tvöttat, o allt annat som hör vardagen till...........

MEN VARFÖR BLEV JAG SÅ DÅLIG..................ni kan INTE ANA HUR ONT DET GÖR...........

måste be min älskade hälft om hjälp av att bara komma härifrån DATORN ....................''

o det är NU.........

FÖR SNART BÖRJAR LET´S DANCE IGEN.......................

vem ska lämna........Ja enligt mitt tycke............JA DÅ SKA DET VARA BRANDEBY..................o ska någon annan åka ska det INTE  vara ERICA O DANIEL..............DE ÄR BARA BÄST!!!!!!

FYFAN.............va ont JAG HAR...............

Kommentarer
Postat av: Fredrik hanssonn

o va jag håller tummarna för kurtan, heja brandeby du e kungen.....

Hansson

Krya på dig

2007-03-16 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback