värsta årets första.......

ja man glömmer ju hur mycket det kliar...Alltså jag snackar om MYGGBETT.........eller vad fan jag har fått........
Vaknade imorse o tänkte vad det känns konstigt nere på smalbenets insida o framöver ..........JA JAG VA JU SVULLEN SOM EN GRIS.......helt röd,,varm,,,,,,,o spännd blank hud. Ser ut som jag har fått värsta påsjukan.fast då på benet.,,,,
O va det kliar stundtals.ja man kan bli knäpp för mindre.......Detta är INTE MINDRE.........det är bland det största bett jag nånsin fått i mitt mångåriga liv.
Fast får jag getingsticl..........JA DÅ SVULLNAR HELA JAG IGEN......Såni som känner mig..NI vet vilken GETING fobi jag har. Jg hatar dessa djur.insekter..eller va det nu r för några hemska individer som han där uppe har tillåtit få produceras....JA BORT SKALL DE..........för jag lider på sommaren när de har börjat vakna........

Men nu detta bett-----------Ja de ser inte klokt ut.O DET TILLOMED gör ont när jag går.....

Är det inte bättre imorgon.ska jag kanske ringa o få det kollat.........FÖR SÅ HÄR HAR JAG ALDRIG FÖRR HAFT.....

kankse har vi MALARIA MYGG HÄR I DETA LAND SOM HAR TAGIT  SIG MED VINDARNA FRÅ N ASIEN O HIT.........menar eftersom vi inte har haft nån vinter, så har de små jävlarna kanske inte riktigt somnat...O DÅ ÄR DE VÄL GIFTIGARE ÄN NORMALT.........

ja jag undrar iallafall..........

Stor prins han har också fått bett inatt...........11 STYCKEN  på sin lilla skulfra, höft o skinkan.PRECIS SOM HAN HAR LEGAT UTAN TÄCKE INATT O DÅ PASSAR DE MINSANN PÅ........

undrar bara hur vi ska se ut efter denna natt...............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katterna har inte drigit in nåt eller bär på nåt..sånt kan ju vara ganska vanligt!

2007-03-12 @ 08:41:17
Postat av: Fredrik Hansson

Kanske Mr P har dragit in något, HaHAHAHAHAHAH.

Det var inte roligt men lite ändå.

Hansson

2007-03-12 @ 14:25:14
Postat av: Fredrik Hansson

Krya på dig

2007-03-12 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback