vilket bry.........

det va ofå igång pinget igen.........Ja jag har provat i flera dagar.o äntligen idag.........så funkar denna fantastiska grej igen. så göad jag blev.

Ja sen har vi ju 2 katter.............MISO O MISAN..............hane o hona...........SYSKON.............men nu e det ju MARSmånad........O ja jäklar va här ränner hankatter o uppvaktar just denna lilla BLACK PRINCESS............vågar liksom knappt släppa ut henne...........Då hon ännu inte har P piller............så imorgon måste jag ner till veterinären o inföskaffa detta................OM DET INTE REDAN E FÖR SENT.........ja vad gör man då?????? Ja då får de banne mig bo ute i lekstugan , för det är ju inte så kallt längre o de har ju lovat vår nu.........MEN TROR inte det är nån fara................SÄGER VI................Har liksom ingen lust o få ÄNNU FLER KATTER..........
Liksom grejen är den att dessa katter BARA HAR KOMMIT TILL OSS..........o djurvänner som vi är så tog vi emot dem........
Kon i augusti.........små.........o antagligen utslängda från nån semestergäst nånstans ifrån...........Vi skulle ju inte ha nåt djur när vi bor här.........MEN VAD GÖR MAN...................ja ............De är ju liksom våra nu. O är väldigt härliga. Men inte på nätterna nu i detta JUST NU...........när det gals utanför i trädgården efter henne..........MJJJJJJJJJJJAAAAAAAAUUUUUUUUUU..........................
sÅ NU HAR HON UTEGÅNGSFÖRBUD.................hihihihi.................

fast faktiskt verkar hon rätt trött på alla som springer här o kommer in som en raket om det är nån som e efter henne...............

ska snacka med veterinären o se vad han säger imorgon...................

SÅ DET ÄR VAD JAG MÅÅÅÅÅÅSTE GÖRA IMORGON när jag kört prinsarna på dagis o mannen till träning kl 9 imorgonbitti..........

GOOD NIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback