inte alls vad jag tänkt

inget har blivit av med dagens planeringar........

är kan man söga liggandes.................HAR SÅ JÄVLA ONT I RYGGEN-...
efter att jag hade<lämnat på dagis körde jag rätt hem o la mig. Brukar aldrig annars lägga miog o vila. Men just denna dag blev det så. Var gång jag försöker vända mig eller bara ändra lite liggläge gör det väldigt väldigt ont.
E det inte bättre i morgon..........då måste jag gå iväg. För så här kan jag inte gå. Är inte så längesedan jag had det sist...................

Nej så jogging o allt blev förskjutet idag..........FAN........

VI SOM SKA PÅ FERIE.......



Kommentarer
Postat av: hazrat

Hej! du är mycket snygg och behöver en massage! jag kan hjälpa dig!

Postat av: Anonym

Krya på dig! var du hos någon sist du hade ont? kommer ej ihåg...
Hörs kanske en runda i helgen..bowling imorgon, tapetsera på söndag!
Kram!

2007-04-20 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback