TISDAGENS UNDERHÅLLNING............

JA VAD SKA SKE,...........

  • MR P TRÄNAR HELA DAN.....................men som de e nu..........BLIR HAN I SÄNGEN.........
  • LILL PRINS .............startaede kl 01.30 NATTEN MOT SÖNDAG ...40.6 I FEBER.........
  • MR P I SPANIEN TILL IGÅR...söndag.........HELT KASS,,,,,,,,,,,,
  • JAG.........MISSIS P......STARTAR DENNA DAG MED MEGA FÖRKYLNING...tänkte nämligen ta en jogging......BUT NO..............
  • STOR PRINS.................UTAN NÅGRA KÄNNINGAR SOM HELST......har dock redan haft detta............säkert får vi andra detta från dagis...........hoppas han klarar sig IGEN.............
  • väntar på en FLEXASÄNG..........köpte den i fredagsnatt...........HOCHBETT...........ALL INKLUSIVE......MIT RUTSCHE. MATRASSE. UND STIEGE ...........326 EURO......med shipping........SKA KOMMA INOM 3 DAGAR........
  • STOR PRINS BÖRJADE FOTBOLLEN IDAG,,,,,,,,,,,,,,,,,som jag frös.........DÄR AV NU..............hade dock bara på mig min FAVORIT HUMMEL...........träningsbrallor o jacka................SÅ NU FÅR MAN LIDA.............kände mig frusen redan innnan............Ändå va det 17´+...........med vindar........GISSAR ATT NÄR JAG VAKNAR IMORGON..............tisdag...........FEBER........TÄPPT.........vilket jag e NUUUUUUUUUU......FRYSER.....JA...O PÅ TORSDAG KOMMER mormor o morfar hit...........
Mannen ska ändå försöka ta sig till träningen imorgon..........Tur det inte är match denna veckan. Landslagssamlingar på alla nivåer. Han skulle varit i sitt hemland...MEN NOT............
Nu ska vi kurera oss, för vi tänkte ta en SPA påhälsning med gästerna till nu när de kommer i SEAWEST..............ja o jag hade tänkt på o få lite solarium.....MEN INTE SÅ HÄLSOSAMT NÄR MAN E ERKELTED.............näsan rinner o nyser typ 100 gånger i kvarten.........
men ......

VI HAR ÄNDÅ SÄNT BLOMMOR TILL DEN IMORGON  blivande 40 åra JUBILAREN..............hoppas han blir glad......

NU SKA JAG ISÄNG..........

SKA BARA DRICKA UPP MITT VIN...............som jag har typ haft hela kvällen då det bjöds på PIZZA..........orkade inte laga middag.
JO DET KLART HADE JAG GJORT..men då STOR PRINS hade fotboll till kl halv 7..så blev det sent....SKULLE HAFT GRILLAD KYCKLING A LA MIG...................TAR DET IMORGON ISTÄLLET.........

TISDAG........

ÄNTLIGEN HEMMA IGEN.....................

Oh....... vad jag kommer sakna--------------VAD BLIR DET FÖR MAT.......................torsdagkvällar med PER MORBERG.............GILLAR DET SKARPT................bara det kommer igen................OCH.........VILKA GOA IDEER MAN FÅTT..........
 ÖNSKAR KUNNA HA DET KÖKET HAN HAR...................

det hade varit DRÖMMEN................

Hockeyn idag................ja stackars HV............fast lika glad e jag för SÖDERTÄLJE ska upp o ELITSERIEN ..............IGEN.....................

BLIR YTTERLIGARE EN MATCH MED HANDBOLL............i form av.............SKÖVDE-LUGI.........................

Själva ska vi på match nästa fredag då det gästas av FREDERICIA................................bakefter det e det POKAL........MOT KOLDING..HEMMA.............
EFTER DET E DET GOG------BORTA.............

SEN E DET HOLLIDAY....................

kan hitta på nåt detta år..............DÅ VI SNÄSTA ÅR HAR SKOLBARN  STOR PRINS.............och då e det slut på att kunna åla när man själv vill----------

MEN DE E SÅ DET SKA VA..................................

1+1................

Kommentarer
Postat av: Mart

Jag bor precis bredvid E20 så jag vågar inte ha mina utomhus nånting.. De rymde förra sommaren, den ena hittade jag efter ett par timmar medan den andra var borta i en vecka.. Man var ju inte alltför hoppfull, men det slutade lyckligt :)

Postat av: Anonym

Här är det med feber, lillebror börjad i söndags o inatt fick även storebror feber toppar. Kul jämt..Mår bra själ förutom lite huvuvärk som går mot bihålorna....
Har ni köpt en säng till??, du hade ju köpt en tidigare.
Jubilaren och hans kvinna firar i Köpenhamn dagen till ära...övernattning på något 5 stjärnigt hotell!

2007-04-03 @ 16:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback