vilken tragedi...

har som vanligt sett på Malou efter 10.
Denna vecka är temat det svåra valet.

Kom en kvinna o berättade om ett väldigt fasansfullt förlossningsdrama, där det efter 29 timmars långt förlossningsarbete, kom en läkare o ville ta ut pojken med tång............

Ja ..............lyckades inte. Barnet fastnade............blev tillslut katastrof snitt..........

Följden blev att barnet som innan va helt friskt inne i mammans mage. Fick så många skador av just denna tång, att hans nervsystem helt slogs ut............

Han fick följdligen ligga i respirator för att överhuvudtaget kunna andas...........

Tillslut va det så kritiskt att föräldrarna fick en förfrågan om att det krävdes att respiratorn skulle släcka denna lilla individs liv.............
Man fick se bilder på denna pojke vars namn var Pontus........

Iallafall.på pojkens 1 måndasdag, stängde föräldrarna av hans maskin........

VAD E DET FÖR LÄKARE I DENNA VÄRLD............jag verkligen lider med dessa människor som får genomgå detta trauma......

MEN NU HAR DENNA FAMILJEN EN FLICKA PÅ 2 ÅR.O VÄNTAR EN LILLEBROR OM 2 VECKOR........

BLEV SÅ GLAD.........

men mina tårar de kom helt utan att jag ville det.......INTE KONSTIGT NÄR MAN SITTER O LYSSNAR PÅ HELA HÄNDELSEFÖRLOPPET.............

ja skulle jag råka bli gravid igen.VILKET VI INTE SKA BLI...........men händer dte........

SÅ SKA DE INTE FÅ ANVÄNDA TÅNG IALLAFALL..............

nej stackars mäniskor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej! jag såg ej programmet..jobbar för det mesta den tiden på dagen. Om jag skulle råka bli gravid nu, skulle jag ej behållit det..Har 2 friska pågar..så jag är väldigt nöjd o tacksam för det.

Varit på saltans spa....rygg o hand masasge, ansikts rengörning, peeling, mask, plockat bryn mm..
Helt underbart!

En solbränna o viktminskning nu hade varit pricken över I.

2007-04-12 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback