dyrenes beskyttelse

alltså motsvarande djurens vänner.
Ja de fick ett besök av mig o mina små prinsar igår. Mannen spelade match, så han kunde tyvärr inte komma med.
man skall tänka sig för innan man skaffar ett djur.MEN DETTA FALLET ÄR INTE SOM  ANDRA.utan vi har varit ADOPTIVFÖRÄLDRAR kan man säga för dessa 2 katter ..................

Vi fick ju som sagt kattungar den 9 maj. Hur skulle det se ut om vi hade 7 katter hemma.nej dra på trissor..........det går ju bara inte.
Jag har frågat alla jag träffar om de är intresserade av att skaffa katt.......UTAN RESULTAT...........och inte vill man låta dem somna in, BARA FÖR ATT INGEN VILL HA DEM..........det tycker jag är förjävligt............
Så jag kontaktade veterinären då vi ändå skulle skaffa honkatten p-piller och avmaskningskur.............
Hon tipsade mig där om att DYRENES BESKYTTELSE finns........

så därmed hade jag och internatets innehavare en man o hans hustru.SUPER TREVLIGA.........bestämt att just igår skulle jag lämna katterna.........

Grejen är det att vi INTE skulle ha någon katt överhuvudtaget.INGA djur alls med andra ord varken hund, katt , häst eller annat.MEN VIPS så i augusti förra året kom där 2 små kattungar HEM TILL OSS...........o bara ville komma in...
ett syskonpar.........
Vi misstänker att det är någon som har kastat ut dem, då de redan då var RUMSRENA o gick i lådan....
JA DE HAR VARIT JÄTTEMYSIGA O ALLT.............men nu när killingarna kom.ja vad gör man......

Detta djurhem, tar BARA emot kattungar med SIN MAMMA.......då de diar ett bra tag till.

Kostar 500 DKK för honan då hon ska ÖRONMÄRKAS O STERILISERAS, TAS BLODPROV, ja o allt annat
Killingarna kostar 100 DKK styck, då de skall avmaskas, chippas även de och blodprover även där..
Vilken tur att de finns......
Med andra ord.........LÄMNADE VI MAMMAN OCKSÅ..........och har bara kvar MISO hankatten...........

MEN SKALL NOG LÄMNA HONOM OCKSÅ.............vi är ju inte alltid hemma.o hoppas det finns någon som tar honom också...........

HÖRS SOM MAN ÄR DJURHATARE....MEN VI SKALL JU FLYTTA EN GÅNG HÄRIFRÅN OCH DÅ KAN VI INTE TA KATTER MED OSS..........NEJ DET GÅR INTE........

men vi har inte helt bestämmt oss ännu, DÅ HAN ÄR SÅ DEJLIG O KELSJUK...........O SUPER FIN........liknar JA EN SVART MINI PUMA...........

så ligger landet just nu!!!!!!!!

så har ni problem med något djur......KONTAKTA DJURENS VÄNNER i stället för avliva de små liven...........DET ÄR MÄNNISKOR SOM GÄRNA VILL TA HAND OM EN LITEN NY FAMILJEMEDLEM.............

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen det där. Vi har också "adopterat" en katt som blivit utslängd. Hon är fullvuxen och har efter vad grannarna säger, bott ute i flera år. Stackars krake! Så vi tog in henne och sen slängde han ut två till. En av dem tog vi in tillfälligt. Nu har vi dock fått lov att kasta ut honom för han kissar inne överallt och går inte att få stopp på! Vi får fortsätta ge mat ute lr nåt sånt. Men jag förstår inte hur man kan med! Att bara kasta ut katterna att klara sig själva. Förjävligt. Fint att du kunde ge katterna till en organisation som bryr sig! Lycka till med hankatten!
/Carro

Postat av: Johanna

Men shit, sluta använda så många punkter efter varje mening, det är ju kanonjobbigt att läsa!

2009-05-03 @ 15:46:54
URL: http://johannasofiaqvist.blogg.se/
Postat av: sarah :)

du behöver inte använda så många punkter, kollade nyss in din blogg.. Du kanske ska fixa en unik bloggdesign och minska på punkterna.. Kram

2010-03-28 @ 16:00:27
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud människa, hur skriver du?!

2010-06-28 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback