fullt upp

måste imorgon.............

  • köpa fotbollsskor till bägge prinsarna - De ska börja träna imorgon............o vilken tur de kommer ha med vädret.........Blir nog i shorts........under iallafall.......
  • beställa Stor prins NYA SÄNG.............så vi har den hemma INNAN PÅSK....................ja som han längtar.......ni vet efter att när han på morgonen vaknar.O KAN RUSCHA NER..............för kan tro det blir mer spännande än att använda den medföljande stegen............
Sen kvällens program.........

Hade väl egentligen tänkt o köra o se handboll i Hostebro...........Men då det blir för sent för kidsen som ska upp på torsdag morgon kl 8 o gå till dagis................Så blir jag hemma..............Får följa kampen på text-tv

MEN ÄNDÅ..........................ZLATAN..................är äntligen med i de blågula tröjorna igen............DET SKA JAG BARA SE..........

Har snålat med kalorierna idag...så kanske kan jag ta ett glas rött.................

MEN DÅ MÅSTE JAG TRÄNA....................ja.det SKA JAG DET MED..............Medan jag har barnen på dagis.......Hade till o med tänkt gå o lägga mig i ett solarium.............Kan ni fatta...............Här i denna lilla by.....JA HÄR FINNS 7 SOLARIESTÄLLEN.................inte klokt om man tänker efter..Här or ju ändå bara 7000 pers................Men sola det kan man.......Förstår egentligen inte varför jag inte gjort det innan............Blir liksom aldrig av.

Nej så imorgon ska jag ta en lille tur.
Sen blir det TV..........FOTBOLL..........................HANDBOLL......................o sen e mannen hemma igen........2 dagar.sen ska han med laget till ""värmen"".o för den delen kommer värmen hit med............De har snackat om upp till 20 grader.....JA GUD SÅ SKÖNT...............

kanske man rent av kan plocka fram utemöblerna til helgen.....??????

u never know


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste med köpa fotbolls skor,,med dubbar denna gång.Turnering på söndag i skurup, inne i en hall med konstgräs. Precis kommit hem från jobb, fotboll på tv..Jobb imorgon med sen 3 dagars ledigt!
Höres!

2007-03-28 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback