OTROLIGT

TÄNKER MAN EFTER NÄR MNA LIGGER O KÖR PÅ MOTORVÄGARNA NER MOT KONTINENTEN......JA SÅ MÅNGA OLIKA MÄNGDER AV NATIONALITETER MAN KÖR FÖRBI..........

HOLLÄNDARE, POLACKER, SVENSKAR, NORRMÄN, SPANJORER, TYSKAR, FRANSMÄN, SCHEIZARE, UNGRARE....ja det tar aldrig slut.

Man märker på de som är vana att ligga på motorvägar...........de håller ett jäkla bra tempo. Ligger man själv på hastigheten........ELLER DÄR ÖVER..........så funkar det mycket bra.
Men sen är det dem som ska köra om varandra i SAMMA JÄVLA HASTIGHET..........ja vad händer då............JO STOCKSNONGAR..........o tänk nu är det storhelg på gång...........Ja jag vet inte hur många gånger det va tjockt i vänsterfilen..................Gissa om denne svensk har fått spel några gånger under dagens nedresa.............JA FLERTALET...............hur dum får vissa vara............JAG BARA UNDRAR.....

Jag har kört på dessa stora vägar så lång tid nu.att man har verkligen lärt sig............det går inte att ligga strax under eller precis.................Nä...........det är bara att stå på. För dessa vägar är till för att man ska ta sig från mål-mål...............ANNARS KAN MAN MINSANN TA LANDSVÄGARNA OM MAN SKA TITTA PÅ NATUREN ..........sånt gär mig ruskigt irriterad........

Men LUCKY ME.............på hemvägen igen..........Nästan ingen trafik överhuvudtaget.......Så det va som en dröm att köra.
Hade flyt o hängde på någon som låg o drog...........Gör alltid så.........Men ser man någon komma snabbt bakifrån.......Ja då kan det vara DIE POLIZIE.........men oftast är det andra som också vet hur man kör på motorväg..........Såg faktiskt inga poliser under resans gång idag. Bara nere vid Krusågränsen. Där står de alltid och har koll.
Man kan undra vad de kollar. Har sett att de tar in skåpbilar. Jag kör alltid med neddragna rutor när jag passerar dem, utifall att de kanske vill fråga nåt eller bara kolla vem man är i bilen...........Prinsarna tycker det är spännande o få vinka till dem.....O de vinkar alltid tillbaka o smilar..........
Men visst är det bra att de står där...............För så mycket skit det händer i denna stackars värld.............Ja det är otroligt...........

tur man är en vanlig helt naturlig mamma, gift, 2 barn som har det jäkligt bra........många goda vänner.o jag är verkligen på väg ner  i vikt...............SUPER........

BARA TRÄNINGSVÄRKEN I BENEN VILLE SLÄPPA..............för jag ska bannemig ut imorgon o ta en sväng.......

TJO FLJÖT..........

från en som älskar att köra bil......på tal om det jag skrev innan..................MEN HÅLL MED MIG.............VISST ÄR DET STÖRIGT................

hur skulle dessa väglusar klara sig i en RIKTIG  storstad................ja det vete katten............eller nere på AUTOBAHN..............MED VISSA STRÄCKOR 3-FILIGT...................

O sen blinkar de inte heller när de byter fil................ja gissa vilka det är.................Jo de med "dannebrogen"".........kanske inte bara de,,,,,,,,,,,,,men OFTAST............de är livsfarliga........

Backspegel.....VAD ÄR DET.............ja en jävla bra grej o ha.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback