trodde inte

att man va i så dålig kondis..................
Kom hem igår efter att ha joggat en runda. Hade tränat lite styrka, o fick ett ryck. Mannen frågade om jag va klar med träningen...............-Nej...........nu ska jag ut o ta en sväng.............SKA DU MED.................fri som han va, så blev han VÄLDIGT stolt över sin fru som VERKLIGEN............ville........så han hängde på. Men fan vilken dålig kondis man har........
Vaknade imorse o tänkte att OM JAG ORKAR..........så ska jag ta en sväng till idag då det inget blir imorgon för då väntar FLENSBURG............ja ska ner på lite ärenden o Stor prins behöver lite kläder. Lill prins ska ha skor..........Kanske nåt kul till ungarnas nya rum.....
Så här har dagen varit...........   

  • Lämnade min man kl halv 8 vid bussen .............ska till Spanien o spela lite boll
  • Hem o gjorde prinsarnas "madpackar" med PÅGENLIMPAN o diverse pålägg.....
  • Lämnade prinsarna kl 9.........
  • Ut o raggade efter batterier...............SKA DET VA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HITTA ETT 3VOLTS BATTERI..........va tvungen o ha det för vågen hade lagt av..........O JAG SKA VÄGAS PÅ MÅNDAG................men hittade efter att ha genomkört hela denna by vi bor i...........fanns INTE här.........så bilen kördes mot Tarm.grannbyn....D'R FANNS DET PÅ STARK...........byggmarknad............
  • hem o tittade på MALOU EFTER 10...........med kaffet nybryggt. en ciggis på ena uteplatsen i vårsolen.
  • slappade ett tag.....tömde diskmaskinen, bytte tvättmaskinen...............bla bla bla.........
Sen när JACKPOT va slut..............DÅ TOG JAG SKORNA PÅ MIG O GAV MIG UT.................visst är jag duktig.........
Men nu...............NU HAR JAG ÖMMA SKENBEN, VADER.........ja känns i hela kroppen..........MEN DET ÄR SÅ DET SKA VA.............DET GÅR JU ÖVER IGEN...................det är ju ingen sjukdom.......

Har man varit ute ett par gånger, så går det minsann lättare.....................Så på söndag.......ANAR ATT JAG SKA FÖRSÖKA UT IGEN.............................

Det är faktiskt KUL....................

NU E DET BEDTIME.............ska försöka dra redan vid 10 imorgonbitti...............Om inte barnen fortfarande sover............FICK VÄCKA DEM IMORSE.................riktiga 7sovare har de blivit..........

  • höres imorgon.......................
måxste bara komma ihåg att byta skivor i bilen..........fast närmare gränsen till tysklandet får man in RSH.........ALLE HITS FROM SCHLESWIG-HOLSTEIN.................JÄKLA BRA SÄNDARE...........I LIKE.........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad flitig du är!

2007-03-31 @ 10:10:22
Postat av: Mart

Det var nära att de tog sig till final, läskigt jobbigt att falla så på mållinjen :/
Finland var kanon, jag var dock nykter hela resan.. Förundrad över mig själv ;) men jag hade bestämt det innan och då blir det så..
Everysport är ett företag som jobbar med sportresultat, dels till vår egen sajt (www.everysport.se), men framför allt jobbar vi på uppdrag åt olika tidningar.. T ex så är det vi som har hand om all lokal bollsport (resultaten) åt samtliga tidningar i Skåne med undantag för Norra Skåne. Tror vi sköter resultaten åt ca 40 tidningar i sverige..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback